Bucuresti, Romania
+40722.240.687
irina@pilatescuirina.ro

Beneficiile metodei Pilates

flexibilitate, forta, echilibru

Beneficiile metodei Pilates

Metoda Pilates poate face diferenta pentru sanatatea dvs. fara a solicita organismul din greu. Pilates este un antrenament reconfortant pentru minte, inima si corp.  

Prin imbunatatirea ritmului respirator, alinierea corecta a pelvisului si coloanei vertebrale, si prin concentrarea asupra unor miscari fluente si corecte, veti dobandi un tonus bun pentru organism. Veti invata de fapt, sa va controlati miscarile corpului. Va veti cunoaste mai bine si va veti intelege mult mai usor corpul.

In exercitiile Pilates, se pune accent pe calitatea miscarilor decat pe numarul repetitiilor. Respiratia corecta este esentiala si ajuta la executarea miscarilor cu maxima eficienta si forta. Nu in ultimul rand, invatand cum sa respirati corect, veti reusi sa eliminati stresul. Eliminarea stresului conduce la o stare de bine si de implinire mentala si fizica.

Concret, iata mai jos beneficiile antrenamentului prin metoda Pilates:

Echilibrandu-va centrul de greutate, construiti un abdomen plat si un spate puternic. Metoda Pilates ajuta la echilibrarea centrului de greutate. Pentru acest beneficiu trebuie sa se conslideze muschii abdominali profunzi impreuna cu muschii din apropierea coloanei vertebrale. Controlul acestui nucleu este atins atunci cand integrati intr-un tot unitar trunchiul, pelvisul si umarul. In plus, un abdoment lucrat si tonifiat va va creste increderea in propriul corp.

Formati-va un corp echilibrat, imbunatatiti-va performantele sportive si preveniti leziunile. In aceeasi ordine de idei, majoritatea exercitiilor obisnuite tind sa lucreze aceeasi grupa de muschi. Acest lucru face ca muschii slabi sa devina si mai slabi, sau cei puternici sa devina mai puternici. Rezultatul este dezvoltarea unei constructii musculare dezechilibrate – principala cauza a ranirilor si durerilor cronice de spate.  Cu siguranta nu ne dorim acest lucru

Exercitiile Pilates lungesc si intaresc muschii, imbunatatesc mobilitatea si elasticitatea articulatiilor. Metoda Pilates conditioneaza exersarea intregului corp, chiar si a gleznelor si talpilor. Nici o grupa de muschi nu este antrenata in exces sau prea putin antrenata. Intreaga musculatura se dezvolta echilibrat, si va ajuta sa va bucurati de activitatile sportive zilnice cu mai multa usurinta, cu o mai buna performanta si mai putine riscuri de a suferi leziuni ceea ce va va permite sa va antrenati constant, fara multe perioade de recuperare

Pilatesul nu este o metoda de antrenament folosita exclusiv de profesionisti. Pilatesul reprezinta o metoda indicata de a incepe o viata sportiva, sanatoasa, bazata pe un antrenament usor, dar in acelasi timp eficient. De aceea Pilatesul este ideal si pentru incepatori.

Daca veti gasi aceste exercitii atractive depinde si de felul in care va place sa lucrati, cat timp si ce resurse sunteti dispusi sa acordati. Oricare dintre sistemele pe care le veti adopta ca incepator, locul in care il executati trebuie sa va confere o atmosfera potrivita pentru a lucra atat corpul cat si mintea.

Sursa informatii: www.sfatulmedicului.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.